تنهایی

تنهایی های من

تنهایی

تنهایی های من

ادم..

ادم های ساده رادوست دارم:همان هایی که بدی هیچکس را باور ندارند


همان هایی که برای برای همه کس لبخند دارند همان هایی که بوی ناب ادم میدهند


ومن باور دارم که تو از ان هایی...



دکترشریعتی

دلگیرم...

صبر کن سهراب :


گفته بودی قایقی خواهم ساخت


قایقت جا دارد؟؟


من از همهمه ی اهل زمین دلگیرم...



یه لحظه وایسا وفکرکن...

همیشه یادمون باشه که نگفته هارو میتونیم بگیم


اما گفته هارو نمیتونیم پس بگیریم...



مرداب به رود گفت"


چه کردی که زلالی؟


جواب داد:


گذشتم




ساده لباس بپوش ساده راه برو اما در برخورد بادیگران ساده نباش


زیرا سادگی ات را نشانه میگیرند برای درهم شکستن غرورت...




فقر

فقر...همان گرد و خاکیست که بر کتابی فاخر وفروش نرفته در یک کتاب فروشی مینشیند.


فقر...کتیبه سه هزارساله ایست که روی ان یاذگاری نوشته اند.


فقر...شب رابدون غذاسرکردن نیست...


فقر...روزرا بی اندیشه سرکردنست...